thailand med tusen öar och skär....

det är ju thailand säsong och eftersom jag inte ska ka dit så tänkte jag ge tips på lite outfits. jag vet inget om thailandsmodet. men jag ska försöka..


dagsoutfiten. tjusigt lättliggat och färgglatt


till kvällen gäller det skjorta med en ljusfärg och man ser lite bruner ut. för det är ju därför man åker till thailand. ett guldbälte är ett måste "gyllenbrun" som man brukar säga. eftersom thailand är ett varmt land behöver man inte ha byxor på sig.


ja och en dinosbikini är ju ett måse i thailand.




Kommentarer
Postat av: ia

hahahaha dino's-bikini. för att passa in bland invånarna i thailand

2009-02-10 @ 13:24:01
URL: http://wasteside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0