Pippos bowlingoutfit

Nu har jag kollat igenom massa sidor med moden 2009 och jag fann lite bowlingoutfiter som jag blev inspirerade av.
Jag har två olika, en mer "jagskapådiscobowlingmedvänner" och en "jagskapådiscobowlingdeijt"

'

discobowling med vännerna är denhär outfithen bra för.
ett glammigt tyg i blått är på första plats för inneplagg, är väldigt lätt att hitta i olika tygaffärer behöver inte kosta så mycket.
vita byxor av materialet  siden, kan hittas allafall på 90talet i olika klädaffärer på sovsidan. väldigt avslappnat och bekvämt och väldigt vackert.



om du ska på en discobowlingdejt är det bara att ta samma blå tyg och göra det till en tjusig klänning, killen kommer att smälta direkt  och den är väldig smidig och inga svettfläckar kommer att uppstå när du svettas av allt kastande med klotet. Mycket prima OUTFIT

hoppas du är nöjd med 2009 discobowlingsmode pernilla!


Kommentarer
Postat av: Luuk

Alltså om jag vill ligga med en tjejj och är kille, skall jag då ha samma klänning?



Vänliga Hälsningar



/Lukas

2009-01-13 @ 21:26:49
Postat av: Modesus

Hej lukas, nej om du är en kille så kan du ha på dig de första förslaget. fast täcka överkroppen lite mer.



mvh/ susieQK

2009-01-13 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0