Skidmodet

Eftersom att jag ser att norrtäljebon twixie läser denna blogg så tänkte jag hjälpa henne med skidmodet eftersom jag har förstått att hon hänger upp i snödimmorna just nu. hon har dock inte frågat efter hjälp men jag vet att hon behöver efter att sett valet på kläderna hon har gjort (hon skulle bli brände på bål om jag träffa henne. hon är en modehäxa)


men det här är ju inte bara till twixie utan alla ni som skippar thailand.


lager på lager. en snitzig tpaita på en långarmad tröja är det som gäller inom snön. En blå tröja med märke nike är de senaste i modekatalogen, tröjan under spelar inte så stor roll va det är för märke JL helst och röd

på huvudet ska det va ett pannband med reflex på som mode värden 2009 säger "syns du finns du"
det gäller att synnas detta år.
Ett par fräsiga skiibrillor är ju ett måste spelar ingen roll om du åker snowboard eller snowrace. DET är ett MÅSTE


byxorna ska ju såklart va av materialet jeans och allt för stora så att mådningen blir roligare.

snowboards/ski gänget är ju samma som skeatarna och dyligt. så häng är va som gäller. mer vågat mer respekt.

såå åkt till åre nu allihopa!

ha en fiin dag peace 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA hur kunde du veta att jag var så vilsen i min modedjungel?? Tur jag har dig annars skulle det fan gått åt pipsvängen!

2009-01-15 @ 21:57:29
Postat av: Eve

Hahahaha!

Utklädnings-skillsen sitter kvar fortfarande ser jag ^^ så jä*la klockrena outfits.

Lätt att jag ska använda några av dom i år :)

Men var hittar du alla kläder?? Hemma?

2009-01-15 @ 23:57:33
URL: http://huldahartalat.blogspot.com/
Postat av: Ana Banana

snyggt, indeed. Jag efterlyser bastumode. Bastumode med en hint av klass.



can it be done?

2009-01-21 @ 22:26:25
Postat av: Anonym

Skriv meeeeera blogg!!

2009-01-22 @ 00:57:46
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0