Skridskoåkning

Pernilla här har jag den trendigaste outfiten på hal is. Billig och bekvämt.

huvudbonad: Varm och täcker öronen för stor för att ha hjälm på den. så då slipper du ha det. 
Kan köpas på alla möjliga ställen. Själv hitta jag den vid jackorna hemma, någon gubbe har glömt den hemma hos mig.
pris: skulle slå på för en 20 euro, men på emmaus hittar du sökert en sådan för en 5a
"halsband": drömmfångare är alltid snitzigt att ha på isen, man får en lite känsla av pocahontas när man har den. "009 handlar mycket om naturen och det osynliga. 
Du kan hitta sådana på olika indianaffären. Eller på markader i Venezuela
pirs: 5 euro
klänning: köpt från vero moda, vitt är väldigt  trendigt på isen, och klänning är väldigt bekvämt när man skrinnar omkring. Man känner sig friare. men VITT är istrenden detta år
pris: 300kr?!
sjal: sjal runt magen ska man också ha helst grön som passar gräset


Imorgon Pernilla ska jag hitta bowlingoutfiten till dig.
Skicka in mera önskemål så hjälper jag gärna till

PEACE


Kommentarer
Postat av: Sheyda

Hej!

Jag undrar om du kan hjälpa mig med att tipsa om vad man ska ha på sig på första dejten? Finns det nåt speciellt mode för sånt för år 2009?

Tack för hjälpen i förhand!

2009-01-13 @ 12:33:16
Postat av: Älgmartin

Tjenare!

Jag undrar vad man skall ha på sig om man e bög?

Kan du visa mig????????!?!



/Bögen Älgmartin!

2009-01-13 @ 13:09:16
Postat av: Luuk

Jag antar att Sheyda menar sin första dejt någonsin, isåfall Sheyda, ett stort Grattis!



Med Vänliga



/Lukas

2009-01-13 @ 16:12:24
Postat av: Pernilla

Tack så mycket! Jag ska genast ge mig ut på stan och leta! (hihi sannypuffen fick också va med på bild :) )

2009-01-13 @ 18:06:30
Postat av: linda

mycket vackert sanna! jag funderar lite på passande klädsel till en arbetsintervju, kan du hjälpa till?

2009-01-15 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0