Få din pojkvän i säng

En dag när jag satt på stadens lokala café och gjorde något som är väldigt otrevlig men går inte att undvika. JA, jag tjuvlyssnade på tjejerna i bordet brevid. jag hörde att ena tjejen va väldigt deprimerad över att hon inte minns senast hon hade haft sex med sin pojkvän. "ja vi har varit ihop i 3 år och vi har kanske sex en gång om månaden högst"
ångesten kom i susieQK, och hon tänkte  nu måste jag göra en outfit för tjejer som inte får i säng sin karl. för det finns säkert många som har sådana problem. dock har ju inte susie det för hon har ingen pojkvän.

ja en röd klänning är ju ett måste, rött gör så att blodet i killen snorre börjar pulsera och sådant. rött har ju alltid symboliserat sexigt, romantiskt. men för att göra det lite mer evil så stoppar du spettsig svart linne åvanpå. detdär kan inte killar motstå. 
Yllesockorna är där för att visa duden att "hörrö du vi är ihop jag ska inte behöva va sexig genom kläderna"
och yxan är där för att hota om han inte ändå skulle va sugen på dig.

lycka till nu brudar!


Kommentarer
Postat av: Eve

Hahaha! yxa! klockrent!

2009-03-04 @ 23:37:05
URL: http://huldahartalat.blogspot.com/
Postat av: Påsen

Den karl som hade sagt nej till bruden med denna outfit är homosexuell!

2009-03-05 @ 07:15:15
URL: http://www.aginamist.net
Postat av: irre

du är så jävla bra!

2009-03-05 @ 14:50:43
Postat av: my

mycket snyggt och genomtänkt!

2009-03-08 @ 14:37:18
Postat av: robert

jag hade inte sagt nej!

2009-03-10 @ 02:46:15
Postat av: Axel

Tycker du skickar dubbla signaler med yxan i handen - vill du ligga eller hugga av någons kuk?



Hursomhelst, jävligt tight! :)

2009-05-27 @ 21:04:59
URL: http://engulcykel.blogspot.com
Postat av: elinor

jag älskar din blogg

2010-02-16 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0