hej jag är tillbaks

hej, i förra inlägget skrev jag att jag inte skulle dröja med nästa inlägg. men nu är det så att jag har varit en vecka i paris, paris modevecka.
jag såg att en läsare har villa haft en parismode. så självklart hittade susie en sådan åt henne


denna fina balkänning är väldigt modern och fräsig. det viktigaste är färgen på klänningen, den ska matcha din ögonfärg.
eftersom jag har sådana väldigt vackra blååögon så valde jag blå. om man kommer rån en ö, kan man också välja blå. eftersom havet ni vet.
prinsesskrona är inget som är inne alls, men eftersom att jag är en sådan vacker prinsessa som fransmännen sa så fick jag en sådan.


för att ditt barn ska va sötast av alla andra barn så kan denna klänning köpas och dressa upp ungen lite extra.
den här söta ungen skulle inte behöva ha en sån vacker klänning eftersom hon är så söt. men hon va den modell som va tillgänglig för tillfället. ( en matchande bichon frisé är bra det med)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0